Новая рубрика на страницах «Панорамы «Азота»
Школьная орбита
На страницах нашей газеты появилась новая рубрика – «Школьная орбита». Ее идею предложила Председателю Правления ПАО «ДНЕПРАЗОТ» С.Л.Сидорову директор средней общеобразовательной школы №37 Н.Н.Гончар.
Наталья Николаевна считает, что родителям-азотчикам, чьи дети учатся в СОШ №37, будет интересно узнать о разнообразных аспектах школьной жизни своих детей, и, вполне возможно, эта тема будет интересна также остальным читателям «Панорамы «Азота».
Сергей Леонидович дал «добро» на такой эксперимент, и вот ученики вместе с заместителем директора СОШ №37 по воспитательной работе Лолитой Ивановной Рыжко подготовили свою первую подборку для этой рубрики.
Виховуємо інтелект України
У 2015 – 2016 навчальному році в нашій школі було відкрито проектний клас, в якому першокласники розпочали навчання за новою програмою «Інтелект України». Цей проект націлено на навчання і виховання талановитих дітей, які в майбутньому становитимуть еліту нашої держави.
І ось ми вже маємо перші вагомі результати. Всі наші 22 «інтелектики» вже вивчили букви. Більше того, ми вже всі читаємо! На уроках дітям ніколи нудьгувати, адже треба встигнути зробити стільки цікавих і різноманітних завдань! З дітками в ногу крокує і пісня. Кожен вірш, кожна пісня, кожен текст виховує в дітях любов до Батьківщини, прагнення вирости культурною, чемною і розумною людиною. І, найголовніше, діти із задоволенням йдуть до школи! Їм дуже цікаво вчитися пізнавати цей такий різнобарвний та мінливий світ!
Лист воїну в АТО
Дорогий мій захисник!
Дякую тобі за те , що ти є ! Завдяки тобі над моїм містом спокій . У мене над головою – мирне небо, а ввечері на ньому видно місяць кольору яєчного жовтка. А на світанку мій сон тривожать лише співи пташок , а не страшні постріли і розриви снарядів.Дорогий солдате! Це тільки твоя заслуга, що я можу бути просто дитиною, що моє місто , моя країна залишаються українськими. Я знаю : тебе чекають удома мама і тато , а може, дружина і дітки. А може, наречена. Чи вона ще тільки підростає, і ти ще не знаєш про неї? Ми всі чекаємо на тебе! Повертайся живим і неушкодженим!
Мене звуть Серія Максим, мені 10 років.
З Україною в серці
Україна – це найкраща країна у світі. Це земля, на якій нам судилося народитися і жити. В Україні – наймелодійніша мова, вона посідає достойне місце серед найкращих мов у світі. Ми,українці, – щирий та терплячий народ. А наші народні пісні – милі, гарні, йдуть аж до самого серця.
Символи нашої держави теж дуже гарні: вони яскраві та барвисті, як наше блакитне небо і золоте пшеничне колосся. Я пишаюся своєю країною. Вона у мене в серці.
Тубольцева Анастасія, учениця 5-«А» класу.
Наша мова – найкраща у світі!
9-го листопада наша країна і всі українці світу відзначали День української писемності та мови. Тиждень, який був присвячений цій важливій події, був дуже яскравим і насиченим різними заходами. Так, в рамках проекту «Шкільна родина» 9 клас запросив до себе в гості шкільні родини 8-го, 10-го та 11-го класів та батьків учнів цих класів.
Дев’ятикласники разом зі своїм досвідченим і талановитим класним керівником Божко Любов’ю Іванівною підготували і провели дуже цікавий і пізнавальний захід, який вкотре довів, що наша чудова українська мова – одна з найкращих мов у світі! «Співуча, калинова, барвінкова, мелодійна, різнокольорова…» – це тільки декілька епітетів з тих, якими наші учні визначали рідну нашу мову.
Звучали чудові вірші, пісні про мову. Але «родзинкою» свята стала казка, яку показали учні 9-го класу, що входять до складу нашого шкільного козацького рою . Українська народна казка «Жив – був пес» нікого не залишила байдужим!
Кузіна Анна, учениця 11-го класу.
Педагогічна рада «Формування соціально вагомих мотивів навчання як засіб розвитку інтелектуального потенціалу особистості школяра»
16 листопада 2015 року у КЗ «СЗШ № 37 м. Дніпродзержинська» було проведено педагогічну раду «Формування соціально вагомих мотивів навчання як засіб розвитку інтелектуального потенціалу особистості школяра»
16 листопада 2015 року у школі було проведено педагогічну нараду «Формування соціально вагомих мотивів навчання як засіб розвитку інтелектуального потенціалу особистості школяра»
Серед питань, які розглядалися на педраді-дослідженні, були такі теми:«Успіхи наших дітей. Мотиви та стимули навчання. Мотивація навчальної діяльності на уроці. Проблеми формування мотивації навчальної діяльності у закладі. Мотиваційний аспект обдарованого учня. Способи формування в учнів позитивного ставлення до навчання. Створення моделі ефективного уроку.»
Директор школи Гончар Н.М. націлювала педагогів на активну взаємодію, закликала звернути особливу увагу на стан формування позитивних мотивів навчальної діяльності учнів.
За анкетами вчителів визначили найоптимальніші методи та прийоми створення позитивного настрою учнів на уроці.
Лейтмотив зустрічі: «Всі наші задумки, всі пошуки і побудови перетворюються в прах, якщо учень не має бажання вчитися.» (В. Сухомлинський)
Засідання педагогічної ради проводилося з елементами презентацій. Вчителі поділились своїми педагогічними ідеями щодо способів створення позитивного настрою учнів на уроці.
Домінантною рисою проведених досліджень стало створення моделі ефективного уроку, який вдало презентувала вчитель початкових класів Євдокімова В.В., залучаючи до активної взаємодії та обміну досвідом як молодих, так і досвідчених вчителів.
Педагоги погодились з твердженням, що найкращий учитель той, хто пробуджує в учнів бажання вчитися. Важливим структурним елементом цього бажання є мотивація, в якій виявляється ставлення школярів до навчання. Формування й корекція мотивації лежать в основні шкільних успіхів та негараздів.
Відтак було прийнято рішення у січні 2016 року провести батьківські збори «Формування мотивації навчальної діяльності дітей за сучасних умов».
Рекомендуємо прочитати разом з дітьми…
«Тільки там, де читають батьки, росте дитина, яка читає.»
Я. Корчак.
Часто навіть дорослі не в змозі дати відповідь допитливим « чомусикам» на їх безкінечні запитання. І тоді на допомогу приходять книги. Читаючи дитині книжку, показуючи малюнки, батьки розширяють її кругозір, збагачують духовний світ. Книга відіграє важливу роль у навчанні, вихованні, розвитку розумових здібностей у дітей. «Читання – це віконце, через яке діти бачать і пізнають світ і самих себе», – писав В. Сухомлинський.
Наша шкільна бібліотека рекомендує батькам прочитати разом з дітьми чудові дитячі книги серії «Веселка» . Вони вчать відрізняти добро від зла, бути добрими та чесними, вихованими та розумними. Книги яскраво ілюстровані, призначені для дітей молодшого шкільного віку.
Ось деякі з них:
– За допомогою енциклопедії «Що? Де? Як?» діти дізнаються про планету Земля , про Сонячну систему, про динозаврів, про те, як ростуть дерева, про незвичайних тварин. Книга розповість про людський організм; коли з’явились перші автомобілі та літаки; познайомить з правилами поведінки на вулиці. Багато чудес і таємниць відкриється перед юними читачами.
– Незбагненний світ природи завжди приваблював людину. Книга «Пори року» розповість батькам та їх дітям про красу і загадковість рідної землі, познайомить з найкращими віршами, оповіданнями, казками українських і зарубіжних авторів. Кожній порі року присвячений окремий розділ.
– Книга «Їде заєць до малечі» – це знайомство зі збіркою скарбів народної мудрості, українськими скоромовками, лічилками, віршами та піснями. Їх зміст в дотепній і цікавій формі розповість дітям про життя тварин, звичаї, взаємини людей, явища природи та інше.
Книги – засіб духовного спілкування батьків з дітьми. Вони виховують у дітей почуття прекрасного і роблять їхнє життя повнішим, цікавішим. Тому запрошуємо вас всією родиною до шкільної бібліотеки КЗ «СЗШ № 37», яка допоможе подружитись з книгою.
НАШІ ДОСЯГНЕННЯ
ВІТАЄМО !
Батьків та їхніх дітей з перемогою у 1-му етапі Всеукраїнських предметних олімпіад
З математики
Нікітіна Поліна – 2-А
Ткаленко Данило – 2-А
Кучер Данило – 2-Б
Дука Михайло – 2-В
Лобас Андрій – 3-А
Балашова Уляна – 3-Б
Перетятько Антоніна – 4-А
З української мови
Біла Аліса – 2-А клас
Трофименко Софія – 2-А клас
Філоненко Марія – 2-В клас
Євтушенко Нікіта – 3-А клас
Дробецька Анна – 4-А клас
Топчій Кіра – 4-Б клас
Овчиннікова Єва – 4-Б клас
З природознавства
Суржко Артур – 2-А
Тазенков Мар’ян – 2-А
Танасов Кирило – 2-Б
Дука Михайло – 2-В
Прихідько Стас – 3-А
Нороха Ніка – 3-Б
Запись опубликована в рубрике
Наша газета,
Профком. Добавьте в закладки
постоянную ссылку.